ELEKTRA Temassız Misafir Uygulaması ile
TEMAS YOK, KAZANÇ ÇOK

Sağlıklı Turizm Kriterleri uyarınca Covid-19 önlemlerini uygulayan otellerin iş yükünü azaltan, müşteri memnuniyetini arttıran ELEKTRA MİSAFİR UYGULAMASI ile restoran veya SPA rezervasyonu, Online check-in, yiyecek/içecek siparişi, oda temizliği, bell boy talebi  gibi 24 farklı işlem için sosyal mesafe korunduğu gibi, sağlanan dijital hizmetlerle oteller için yeni kazançların kapıları da aralanıyor

Uygulama, misafirleriniz, rezervasyon, satın alma ve hizmet taleplerini dijital olarak iletip, alternatifler arasından seçim yapıp, online olarak onaylayıp, online temassız ödeme yapabilmesine olanak sağlıyor

ELEKTRA MİSAFİR UYGULAMASI ile misafirleriniz;

  • Online Check-In
  • Online Fatura Talebi
  • Online Restoran Rezervasyonu
  • Online SPA Rezervasyonu
  • Online Info Katalog
  • Online Oda Temizliği Talebi
  • Online Uyandırma Hizmeti Talebi
  • Online Yiyecek-İçecek Siparişi
  • Online Arıza Bildirimi
  • Online istek/Şikayet Formu
  • Online Bellboy Talebi
  • Online Çamaşırhane Hizmeti Talebi

 

  • Online Golf Sahası Rezervasyonu
  • Online Şezlong Rezervasyonu
  • Online Su Sporları Rezervasyonu
  • Online Tenis Sahası Rezervasyonu
  • Online Oda Tipi Yükseltme
  • Online Transfer Talebi
  • Online Sağlık Kontrol Formu
  • Online Oda Kapısı Kodu Talebi
  • Online Oda Kapısı Açma
  • Online Check-Out

İşlemlerini gerçekleştirebilirler.

Ön Büro’da Misafirle Yüz yüze Yapılan İşlemler Artık Online/Temassız

Misafirler Online Checkin - Check Out, Online Folyo, Online Fatura, Online Ödeme işlemlerini "Elektra Misafir Uygulaması" ile temassız gerçekleştirebilirler.

Misafir, cep telefonu, tablet ya da bilgisayar kamerası ile pasaport/kimlik fotoğrafını çekip ekleyebiliyor, hatta sistemin, OCR yöntemi ile, kimlik bilgilerini otomatik doldurmasını sağlayabiliyor.

Bu aşamada imzasını da ekrana direkt atarak, KVKK ve diğer işlemler için de gerekli onayı elektronik olarak vermiş oluyor.

Her kişi kendi bilgilerini doldurabileceği gibi, aynı odada kalanlar için de toplu check-in yapabiliyor.

Böylece ön bürodaki kimlik alma, kağıt kalem alışverişi, fotokopi çekme vb kayıt sürecindeki yakın mesafe temas ortadan kalkıyor.

Odalar Anahtarsız Açılıyor

Oda anahtarı ya da kartı yerine  wi-fi yöntemi ile temassız/anahtarsız oda kapısı açılabiliyor.

Check out yaparken de misafir hesap dökümünü görüyor, online ödeme yapıyor hatta fatura bilgilerini de girerek faturasının online gönderilmesini talep edebiliyor..

Online Check_in Tanıtım videosu için Tıklayınız

Restoranlardan Golf Sahalarına Tesisteki Tüm Mekanların Rezervasyonu Online Yapılıyor

Misafir, Alakart Restoran, Plaj, SPA, Golf veya Tenis sahası gibi randevu veya rezervasyon gerektiren tüm işlemler* için online rezervasyon yapabiliyor.

Elektra Misafir Uygulaması, rezervasyon talebi geldiğinde “Seans, Kapasite ve Doluluk” kontrolü yaparak ilgili masa/şezlong vb. numarası ile rezervasyonu alıyor. Ücretli ise folyoya yansıtıyor.

Bu sayede misafir hiçbir yerde beklemeden, tüm tatilini cep telefonundan kendisi planlamış oluyor.

*Elektra Misafir Uygulamasına Otelin ihtiyacına göre Günlük Turlar, Bisiklet Kiralama vb gibi farklı
konularda da rezervasyon alanı eklenebilir.

Dijital Menü ile Garsonsuz Sipariş

Dijital Menü, işletmelere özel olarak tasarlanan bir ara yüz ile, menüde bulunan tüm ürünlerin, mobil cihazlar ve akıllı telefonlar üzerinden online ve offline olarak sipariş edilebilmesini sağlar.

Böylece misafirin, servis elemanlarıyla, servis elemanlarının da mutfak çalışanlarıyla olan zorunlu iletişimi minimize edilmiş olur. Ayrıca dijital menülerde ürün fotoğrafı, fiyat ve açıklamalar, çoklu dil seçenekleri ile istenildiği gibi düzenlenip, anında güncellenebilir.

Alternatif olarak siparişin odaya veya plaja gönderilmesi de isteyebilir.

Böylece otelin restoranı hız kazanmanın yanında misafir memnuniyetini de üst düzeye çıkarmış olur.

Sipariş ve Satın Alma İşlemleri Online’da

Otele ek gelir sağlayan Oda Yükseltme, Transfer Hizmeti, Geç Çıkış veya ilave Aktivite satışları gibi
işlemler Elektra Misafir Uygulaması ile tek ekrandan yapılıyor.

Otelde/restoranda yapılan harcamalar için misafire güvenli ödeme linki gönderilebiliyor. Misafir linki tıklayarak ödenmesi gereken tutarı görüyor ve PCI standartlarında güvenli olarak ödemesini gerçekleştiriyor.

Misafirlerin Otelle İlgili Tüm İletişimi Online Gerçekleşiyor

Misafir, herhangi bir şikayet, talep, rezervasyon veya sipariş girdiğinde bu talep direkt olarak konuyla ilgili birime iletilir.

Ayrıca bir organizasyona veya müdahaleye gerek kalmadan iş veya görev dağılımı otomatikman sağlanır. Konuyla ilgili tesisin yapmış olduğu planlama ve işlem aşamalarını, tamamlanma durumlarını da misafir kendi girdiği ekrandan kontrol edebilir yani süreci gözlemleyebilir.

Talebi tamamlandıktan sonra eğer isterse bir geribildirim yaparak memnun kalıp kalmadığını belirtir, hatta puanlama yapabilir.

ELEKTRA MİSAFİR UYGULAMASI 
Nasıl Kullanılır?

İşletmeler, web sitelerine yerleştirdikleri bir link aracılığıyla ya da platformun mobil uygulaması üzerinden sistemi misafirlerine kullandırtabilirler

Misafirler, otelin web sitesindeki linki tıklayıp ilgili sayfaya girdikten ya da uygulamayı telefonlarına indirdikten sonra, tesisin kendilerine vermiş olduğu rezervasyon numarası ya da voucher numarası ile login olabiliyorlar.

Eğer misafir bu bilgilere sahip değilse, kişisel mail adresine gerekli bilgilerin iletilmesi için, aynı ekran üzerinden “Send My Link” yazısına tıklayarak talepte bulunabiliyor.