Talya Bilişim, Global Marka Olma Yolunda İlerliyor

Talya Bilişim açısından 2015’in yatırım yılı olduğunu belirten Talya Bilişim Halkla İlişkiler Sorumlusu Ekin Mavi, “Çağrı merkezimizi donanımsal ve mekânsal olarak […]

Hillside Beach Club, Elektra OPEX ile CRM ve Çağrı Yönetimi Sistemini Geliştirdi

Hillside Beach Club, Elektra OPEX uygulamasını 2 ana hizmet başlığı için kullanıyor; CRM ve Çağrı Yönetimi.  Hillside’daki bu sistem, Ön Büro, CRM ve Çağrı […]

TALYA BİLİŞİM TURİZM VE SAĞLIK SEKTÖRÜNE E-ARŞİV’İ ANLATTI (GM Dergisi Kasım 2015)

Talya Bilişim Genel Koordinatörü Nilüfer Durukal ve Teknoloji Geliştirme Grubu Başkanı Kemal Oral’ın ev sahipliği yaptığı organizasyona, eFinans  Kanal Yönetim Müdürü […]

Toplam 17 sayfa, 2. sayfa gösteriliyor.12345...10...Son »